Summer workshop

Groot nieuws voor alle liefhebbers van Kummooyeh!

Grootmeester Jang komt op 23 en 24 augustus naar België om ons te verblijden met zijn wijsheid en expertise.

Deze unieke gelegenheid biedt jou de kans om hem te ontmoeten en te leren van zijn kennis.

Data en Tijden:
Vrijdag 23 augustus: 14:00 – 18:00 uur (alleen toegankelijk voor IBP en Zwarte banders)

Zaterdag 24 augustus: 11:00 – 17:00 uur (open voor iedereen, inclusief niet-Kummooyeh leden)

Prijs:
Vrijdag + Zaterdag: Normaal €85, maar KMAA leden België krijgen €15 korting, waardoor het totaalbedrag €70 wordt.

Zaterdag: Normaal €50, maar met de KMAA-ledenkorting België wordt dit €35.

Overnachtingsmogelijkheden:
Voor degenen die van ver komen of gewoon willen genieten van een volledig Kummooyeh weekend, is gratis overnachting in de dojang mogelijk.

Vrijdagavond BBQ:
Op vrijdagavond is er een speciale barbecue exclusief voor IBP en Zwarte banders met Meester Jang. De kosten hiervoor bedragen €15 (exclusief drank).

Registratie:
Na het invullen van het registratieformulier ontvang je een e-mail (vergeet niet je spam te controleren) met een betaalopdracht.

Houd er rekening mee dat registratie pas compleet is na betaling.

We hopen je te zien op deze onvergetelijke stages!

SIGN UP

Vul het formulier in

Waar is 't te doen?

Dennenstraat 8