Fighting Monkeys

DINSDAG: 18:30 - 19:30
    DONDERDAG: 18:30 - 19:30

Word een Sterke Fighting Monkey

Ontdek de Magie van Zelfverdediging en Plezier!

Hapkido is een opwindende vorm van zelfverdediging die perfect is voor kinderen tussen 7 en 14 jaar, ook bekend als ‘de fighting monkeys’. In deze dynamische vechtkunst leren kinderen essentiële technieken voor zelfverdediging op een manier die speciaal is afgestemd op hun leeftijd en capaciteiten.

Wat leren kinderen bij Hapkido? Nou, ze krijgen niet alleen de kans om coole bewegingen te leren, maar ook cruciale zelfverdedigingstechnieken. Denk aan het ontwikkelen van sterke verdedigingsmanoeuvres, het leren omgaan met verschillende situaties en het vergroten van zelfvertrouwen door het beheersen van hun lichaam. Het draait niet alleen om fysieke kracht, maar ook om het begrijpen van de principes van respect, discipline en zelfbeheersing.

De voordelen van Hapkido voor kinderen zijn enorm. Ten eerste leren ze op een speelse en plezierige manier discipline en respect voor anderen en zichzelf. Ze ontwikkelen ook een groter gevoel van zelfvertrouwen en zelfbewustzijn, waardoor ze beter kunnen omgaan met uitdagingen in het dagelijks leven. Daarnaast verbeteren ze hun fysieke gezondheid door het versterken van hun lichaam en het verbeteren van hun coördinatie en flexibiliteit.

Belangrijk om te benadrukken is dat Hapkido niet alleen draait om vechten. Het is een holistische benadering die de nadruk legt op veiligheid, teamwork en het opbouwen van sterke karaktereigenschappen. Bij ‘de fighting monkeys’ staat plezier voorop terwijl ze waardevolle vaardigheden ontwikkelen die hen hun hele leven ten goede zullen komen.

Kortom, Hapkido is een geweldige manier voor kinderen om zelfverdediging te leren in een omgeving die afgestemd is op hun leeftijd en met een focus op plezier, discipline en zelfontwikkeling. Het is een avontuurlijke reis waar ze niet alleen nieuwe vaardigheden leren, maar ook vrienden maken en groeien als individu. Kom meedoen en ontdek de wereld van Hapkido – waar zelfverdediging en plezier samenkomen!

Registreer / Wachtlijst

Gelieve alle gegevens in te vullen

TRAINING SCHEMA

MMA