De Tijdlijn
van Trots

VECHTSPORTSCHOOL

"Doorzetten kent geen grenzen"

In 1997 opende onze club haar deuren onder de visionaire leiding van Frankie Lacroix in de sporthal van Leopoldsburg. Wat begon als een bescheiden initiatief, groeide al snel uit tot een bloeiende gemeenschap van vechtsportliefhebbers.

Naarmate onze club groeide, ontstond de behoefte aan een ruimere plek. In 2009 verhuisden we naar een nieuwe locatie, in eigen beheer. Deze stap opende de deuren naar meer trainingsuren, diversiteit in vechtsporten en een groeiend aantal leden dan ooit tevoren.

Jaar na jaar bleef onze club exponentieel groeien, tot zelfs onze uitgebreide faciliteiten te klein werden. Met vastberadenheid en visie besloten Frankie en Cindy om een groter pand aan te schaffen, een beslissing die de groei van de club verder stimuleerde.

Door hard werk, toewijding en onophoudelijke toewijding bleven we groeien. Trots mogen we ons nu ‘club van het jaar’ noemen, een erkenning voor onze inzet. We zijn uitgegroeid tot een van de grootste indoor verenigingen in Leopoldsburg, een thuis voor vechtsportenthousiastelingen van alle leeftijden en achtergronden.

Bij Vechtsportschool draait het niet alleen om vechtsporten. Het is een plek waar mensen samenkomen om te groeien, om hun grenzen te verleggen en de beste versie van zichzelf te worden. We zijn verheugd om deel uit te maken van de reis van zoveel mensen die streven naar zelfverbetering en empowerment.

Welkom bij onze club – waar elke stap een nieuwe overwinning is op weg naar persoonlijke groei.